Shoplogje!

Monday, April 14, 2014

Dit weekend ging ik met mijn mama mee boodschappen doen en toen ze me vertelde 'Lieselot, we gaan een snelle tussenstop maken in de Action!', wist ik gewoon dat ik er niet met lege handen buiten zou komen. De Action is nu eenmaal zo'n winkel waar het zo goedkoop is dat het een zonde zou zijn om niets te kopen! Spijtig genoeg ben ik een impulskoper die allemaal dingetjes in het mandje gooit zonder ze echt nodig te hebben, om me dan achteraf te troosten met de gedachte dat het toch bijna gratis was. Hoe dan ook, dit weekend kon ik me nog een klein beetje inhouden (de negatieve bijwerkingen van het blokken waarschijnlijk) en bleef het bij enkele kleine koopjes. Kijken jullie mee?



Linksboven op de foto zie je een oogmake-up remover van Olaz essentials. Na een lange avond uitgaan, heb ik vaak geen zin meer om mijn make-up nog te verwijderen voor ik in bed kruip, laat staan mijn gezicht grondig reinigen. Een schending van de belangrijkste beautywetten, die dan ook onverbiddelijk bestraft worden met panda-ogen en opkomende puistjes (en helemaal terecht, ik weet het..). Ik had me al vaker voorgenomen om eens een make-up remover bij Le Boyfriend te droppen en bij deze heb ik dan al een stap in de goede richting gezet. Normaal gebruik ik een make-up remover van Vichy, maar voor zo een klein prijsje wil ik deze ook wel eens proberen!

Omdat ik al heel wat goede reviews las over de reinigende poriënstrips van de Action, besloot ik die ook maar in mijn mandje te gooien. Ik sta een beetje sceptisch tegenover zo'n strips, omdat eerdere ervaringen met die dingetjes mij leerden dat ze niet echt werken of je neus drie dagen lang rood laten zien of op een andere manier mijn huid irriteren. Of deze strips mijn vertrouwen herstellen, laat ik je binnenkort weten in een review ;)!

Als ik helemaal eerlijk ben, moet ik toegeven dat ik nog nooit make-up of nagellakjes van bij Action heb gebruikt. Pas op, hun producten spreken me wel aan, maar om de een of andere reden krijg ik een onrustwekkend gevoel als ik de prijs zie. Kunnen zo'n goedkope producten wel van goede kwaliteit zijn? Deze nagelstempel trok echter mijn aandacht en schreeuwde gewoon: 'Neem me meeeeeeee!!'. Ik hou enorm van verzorgde nagels die opgeleukt zijn met een leuke nail-art of andere tierlantijntjes, maar aangezien ik niet zo handig ben, heeft dat bij mij niet altijd het beoogde effect. Een verkoopster verzekerde me echter dat dit systeem van nagelstempelen echt niet moeilijk is, waardoor ik besloot om de proef op de som te nemen. Ik ben superbenieuwd!


Mijn arsenaal aan wenskaartjes was op en aangezien deze in promotie waren, nam ik ze ook gewoon mee! Heerlijke lentekaartjes met bloemetjesmotieven, helemaal passend bij het mooie weer. 


Ik hou van papier. Niet zomaar van papier natuurlijk, maar van papier dat verwerkt zit in een schriftje of notaboekje met aantrekkelijke prints. Soms vergeet ik eventjes hoeveel ongebruikte, leuke schriftjes ik nog liggen heb en bezwijk ik weer... En dat gebeurde dit weekend opnieuw! Het schattige katje op de Vespa, een vintage fototoestel en de Eiffeltoren op de achtergrond? Dat zijn teveel 'lovies' voor mij op 1 foto, ik moest hem gewoon meenemen om toe te voegen aan mijn collectie! 



En last but definetly not least, deze mooie stoffen opbergdoos met een retrolook! Ik weet nog niet zeker waarvoor ik hem juist ga gebruiken, maar ik ben wel overtuigd dat dit een goede koop was. Ik hou van dingen die functioneel zijn, maar toch erg mooi en daarom trok deze doos mijn aandacht. Het schattige strikje met sleuteltje trok me over de streep. Nu ik erover nadenk, spijt het me zelfs dat ik er niet nog een paar gekocht heb. Misschien de volgende keer ;).

Veel liefs, 

Lieselot

You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuke aankoopjes! Ik kom er ook nooit naar buiten zonder wat gekocht te hebben ;)

    ReplyDelete
  2. Je hebt fijne spullen gekocht! Was daarnet ook nog in de Action :)

    ReplyDelete
  3. de opbergdoos is erg leuk xx

    ReplyDelete

Instafeed


Like us on Facebook

Subscribe